Warsztaty
Dołącz do naszych warsztatów, które odbywają się w niewielkich grupach podczas trwania konferencji. Rezerwacja miejsc możliwa jest już zaraz po Onboardingu, gdzie będą wystawione listy. Liczba miejsc na warsztaty jest ograniczona, więc polecamy wpisać się na listę zaraz po przybyciu na miejsce
Od blisko 20 lat badam, projektuję, konsultuję i wdrażam edukacyjne produkty cyfrowe. Mam na swoim koncie publikacje z zakresu projektowania innowacyjnych narzędzi wspomagających zdalne nauczanie, wykorzystania uczenia maszynowego do wspomagania zarządzania projektami i procesami oraz zarządzania rozproszonymi zasobami. Specjalizuję się w badaniu potrzeb użytkowników, analizie wymagań, projektowaniu systemów informatycznych i zarządzaniu ryzykiem w projektach. W wolnych chwilach projektuję gry i podróżuję.
Project manager, Instructional designer, Wykładowca i Prorektor ds. rozwoju w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu - Akademii Nauk Stosowanych
Dorota Dżega-Pietruszkiewicz
Czy badania ankietowe są dobre i tanie, a może dobre, bo tanie? Czy w badaniach ankietowych nie ma głupich pytań, tylko są głupie odpowiedzi, a może są głupie odpowiedzi, bo pytania były niewłaściwe? Czy zwrot wypełnionych ankiet od 47 osób to dużo, czy mało? Na te i podobne pytania znajdziemy odpowiedź podczas mojego warsztatu
Badania ankietowe w UX bez tajemnic
Ekspert UX i zwiekszania sprzedaży metodami badawczymi i z wykorzystaniem neuromarketingu. Co-Founder Webmetric, wykładowca Collegium Da Vinci. Prelegent na konferencjach takich jak Ilovemkt, Mobile Trends Conference, txb.digital.
Ze swoim zespołem dostarcza wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i współczynnik konwersji stron www, sklepów oraz aplikacji.
Zawodowe fascynacje to inkluzwność, ekonomia behawioralna oraz neuromarketing.
Prywatnie zafascynowany projektowaniem odzieży oraz grami komputerowymi.
W swoim ponad 11-letnim doświadczeniu współpracował z markami takimi jak Agora, Neonail, Activlab i Eurocash.
Expert UX/CEO
Wojciech Popiela
Fascynująca podróż w głąb ludzkiej psychiki odpowiedzialnej za zachowania zakupowe i decyzyjne. Sprawdź, jak miliony lat ewolucji wpływają na obecnych konsumentów. Odkryj możliwości leżące w neuromakertingu i ekonomii behawioralnej na realnych przykładach biznesowych popartych badaniami.
Wykład z elementami warsztatu: Neuromarketing i ekonomia behawioralna w UX i optymalizacji konwersji
Graphic recorderka, sketchnoterka, facylitatorka graficzna, trenerka myślenia wizualnego. Za pomocą obrazów i słów upraszcza komunikację. W ubieglym roku zorganizowała w Szczecinie 5. International Sketchnote Camp, ściągając do Szczecina praktyków wizualnych z całego świata. Wykładowczyni ZPSB.
Wykorzystuje metody myślenia wizualnego w biznesie i edukacji, sprawiając, że przekazywane informacje stają się atrakcyjniejsze, łatwiejsze do zapamiętania i bardziej zrozumiałe. Obala mit, że rysowanie to supermoc wypływająca z talentu. W swojej pracy wykorzystuje wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i tworzeniu systemów proceduralnych.
Zawodowo fascynuje ją oddziaływanie wizualizacji na mózg, pamięć oraz rozumienie i przyswajanie informacji. Prywatnie jest mamą Hani i Kuby. Uwielbia salsę, podróże, fantastykę oraz SUPy i oczywiście sztukę, szczególne miejsce w jej sercu mają dzieła Picassa.
Wspólpracowała z markami takimi jak Medicover, KGHM, Miele, Loreal, Bosch, Samsung, Orange, ABB, EuroAGD, Veolia, Bosman czy Kompania Piwowarska.
Graphic recorderka, sketchnoterka,
facylitatorka graficzna, trenerka myślenia wizualnego.
Ania Staśkiewicz
Jak można zwiększyć efektywność pracy, zapamiętać więcej informacji i uprościć komunikację w projektach przy użyciu notatek wizualnych
Warsztat: Sketchnoting w pracy UX’a - intro
Po 25 latach odszedł z dziennikarstwa i założył firmę S-Movens zajmującą się public relations, doradztwem strategicznym i procesami Design Thinking oraz badaniem trendów.
Współtworzył w 2018 roku program rozwoju smart city Szczecin. Od 2019 doradca biura prezydenta Szczecina do spraw strategii i rozwoju. Uczestniczy w procesach ewaluacji i aktualizacji Strategii Rozwoju Szczecina 2025. Doradza firmom komercyjnym w budowaniu strategii rozwoju i komunikacji. Wspiera w zarządzaniu kryzysowym. Wykłada na poznańskich i szczecińskich uczelniach ucząc storytellingu, komunikacji, zarządzania kryzysami wizerunkowymi i Design Thinking. Badacz trendów. Certyfikowany moderator procesów Design Thinking. Fan Apple i Big Data. Miastoholik, fanatyk espresso i podróżnik.
Szczecinianin
Artur Ratuszyński
Co wiemy o zupie pomidorowej? Jak zadać 5 właściwych pytań? Skąd wziąć scenariusze rozmów.
I dlaczego musimy wiedzieć nie tylko jak jest, ale i dlaczego jest jak jest. Praktyczne zajęcia zdobywania wiedzy na temat klientów i ich potrzeb.
Warsztat: Wywiady pogłębione
MENU
Sprawdź jeszcze
Zostańmy w kontakcie ✌️
© WUD Szczecin 2023